R E S E A R C H A N D D E V E L O P M E N T

تحقیق و توسعه R&D ، هسته مرکزی دنیای کسب و کار نوین است. تصمیمات اصلی در شرکتها بر پایه تحقیق و توسعه گرفته می‌شوند.

از آنجایی که سطح رقابت‌ها، متدها و فرایندهای تولید با سرعت فزاینده‌ای در حال گسترش هستند، بنابراین در مقوله کسب و کار، تحقیق و توسعه از درجه بالایی از اهمیت برخوردار می‌شود. این موضوع در حوزه بازاریابی یعنی جایی که شرکت‌ها به منظور همگامی با گرایشهای نوین بازار مصرف و همچنین تحلیل نیازمندیهای مصرف‌کنندگان، چشمان تیزبین خود را بر روی رقبا و مشتریان متمرکز می‌کنند، دارای اهمیت ویژه می‌شود.

طراحی و توسعه محصول جدید معمولاً یک عامل بسیار مهم در بقای یک شرکت به شمار می‌آید. در صنایعی که دارای تحولات سریع هستند، شرکتها می‌بایست طراحی‌ها و میزان محصولاتشان را به صورت پیوسته گسترش دهند. تغییرات پیوسته در فناوری، حضور رقبا و اولویت‌های در حال تغییر مشتریان، این گسترش را اجتناب ناپذیر کرده‌اند. یک شرکت بدون برنامه تحقیق و توسعه، اگر می‌خواهد که از قافله عقب نماند، می‌بایست بر اتحاد استراتژیک، تملک و شبکه‌های کاری تکیه کنند.

سیستمی که بر پایه بازاریابی حرکت می‌کند، تمرکز آن بر روی نیاز بازار است. اما سیستمی که فعالیت‌های آن بر پایه تحقیق و توسعه صورت می‌گیرد، بر روی نیازی که تاکنون برآورده نشده، متمرکز می‌شود.

یکی از بزرگترین مواردی که باعث رشد و موفقیت شرکتهای بزرگ دنیا و ایران شده است ، قابلیت تست انواع محصولات با فرمولاسیون جدید و مواد جدید و دستیابی به طعم و بافت بهتر حتی با مواد ارزانتر که این قابلیت فقط با تجهیز واحد R&D یا همان تحقیق وتوسعه است و فقط با داشتن ماشین الات خاص با ظرفیت خیلی کم ودقت بالا امکان پذیر می باشد . شما با یک لیتر مواد و دهها بار تست در روز روی ایده خود امتحان و تولید نمونه خواهید کرد. برای موفقیت ابزار مناسب لازم است و ابزار این کار را ما به تمام واحدهای بزرگ ایران و دانشگاهها ارائه می کنیم.

بهناب سازان تنها سازنده ماشین الات و تجهیزات فوق دقیق آزمایشگاهی در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هموژنایزر های جدید برای مایعات رقیق و غلیظ تا دو هزار بار ، میکسر ، استریلیزه ، پاستوریزه پایلوت ، یو اف و هرگونه ماشین الات پیشرفته در ظرفیت های ۵ تا ۱۰۰ لیتر در ساعت با شرکت بهناب سازان تماس حاصل فرمائید یا اینجا کلیک کنید.

تنها سازنده خطوط کامل ماشین آلات پایلوت در ایران مانند انواع مخزن ومیکسر های خاص و انواع راکتورهای غذایی و دارویی و شیمیایی و بهداشتی و انواع پمپ هموژنایزرهای مخزنی و خطی برای محصولات با ویسکوزیته بالا و مواد خشک زیاد و ساخت انواع هموژنایزرهای پیستونی و ساخت انواع فیلترهای خاص و فیلتر پرس و انواع پاستوریزاتور و استریلیزاتور در ظرفیت های ۱۰ لیتر در ساعت تا ۲۰۰ لیتر و انواع تجهیزات دقیق و حساس با ابزار دقیق مرغوب برای دقت و حساسیت بالا به متخصصان صنایع کمک و یاری رسانده و واحدهای آموزشی دانشگاهها و موسسات علمی و واحدهای تحقیق و توسعه R&D شرکت ها را با خدمات خود تحت پوشش و خدمت رسانی قرار داده و به واحدهای دانش بنیان وتحقیقاتی برای دستیابی به علم روز و ایجاد محصولات جدید و متنوع کمک می نماییم. برای هر دستگاه و ابزار خاص در واحد تحقیق و توسعه و سیستم های پایلوت با شرکت بهناب سازان تماس بگیرید.