پمپ های پلانجری

پمپ های پیستونی و پلانجری

این نوع پمپها تجهیزاتی هستند که انتقال انرژی از آنها به محصول به صورت پریودیک و دوره‌ای می‌باشد. نیروی محرکه این نوع پمپها نیز غالباً توسط موتورهای الکتریکی تأمین می‌گردد. در این نوع پمپها حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل به حرکت رفت و آمدی پیستونی در یک سیلندر می‌شود. با عقب رفتن پیستون در سیلندر ایجاد مکش شده و در نتیجه مایع از طریق یک شیر ورودی داخل سیلندر می‌گردد. با حرکت پیستون به طرف جلو دریچه ورودی بسته و مایع از طریق شیر خروجی به خارج هدایت می‌گردد. اگر بجای پیستون، پلانجری در داخل سیلندر رفت و آمد کند در این حالت به آن پمپ پلانجری می‌گویند. در ضمن چنانچه پلانجر دیافراگمی را حرکت دهد پمپ از نوع دیافراگمی است.

شرکت صنعتی بهناب سازان تنها سازنده و خدمات دهنده پمپ های پلانچری و پیستونی در صنعت فولاد و صنایع غذایی و دارویی ، لبنی و شیمیایی در ایران می باشد. ما ۲۶ سال سابقه در طراحی وساخت انواع پمپ های پلانچری با فشار کاری بالا و حتی تا دو هزار بار در خدمت به صنایع کشور و قابلیت تعمیر کامل با گارانتی تمام پمپ های خارجی را داریم. قطعات اصلی این پمپ ها را با آلیاژ مخصوص و گارانتی اصلی شرکتهای اروپایی تهیه و در اختیار کارخانجات فولاد ، نفتی ، پتروشیمی و پالایشگاهی و صنایع کشاورزی قرار می دهیم.

شرکت بهناب سازان اولین سازنده پمپ پیستونی مخصوص صنعت پودرهای شوینده در ایران می باشد. ما با سابقه درخشان در طراحی و ساخت پمپ های پیستونی و پلانچری ، چند سالی است که نیاز شرکت های بهداشتی و شیمیایی را در قسمت های مختلف درک و بویژه در قسمت اسپری درایرهای صنعت پودر لباسشویی و پودر رختشویی با ساخت پمپ مخصوص اسپری درایر واتمایزرهای اسپری درایر نیاز شرکت های بزرگ صنعت بهداشتی و شیمیایی را تامین کرده ایم و با ارائه خدمات ، تامین و تعمیر پمپ های خارجی و دارا بودن انواع قطعات پمپ ها خدمات پمپ های قدیمی را با گرانتی انجام می دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با ما تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید.

بهنابب سازان

در خطوط رب ، برای تولید ، میکس و نمک زنی به رب آماده تولید شده و یا رب خریداری شده جهت بسته بندی در گذشته از مونو پمپ ها استفاده می شد که با ضعف روتور و استاتور و استهلاک جان باعث دردسر و آسیب به خطوط تولید و محصول می شدند ، که حدوداً یک دهه است در اروپا برای بهبود بافت و رنگ رب و جلوگیری از ترکیب هوا در رب ، به دلیل ورود مقدار زیادی هوا به درون رب که باعث اکسیداسیون و تغییر طعم و رنگ رب در مدت طولانی می شود ، که در پمپ پیستونی هیچکونه هوایی به رب وارد نشده و علاوه بر این به دلیل قدرت بالا و کیفیت بالای قطعات در پمپ پیستونی هیچگونه آسیبی به پمپ وارد نشده و برای همین با کمترین استهلاک بهترین تولید را انجام و اذیت ها و دردسرهای مونوپمپ را ندارند.

تولید پودر و پوره میوه جات توسط پمپ های شرکت بهناب سازان

شرکت بهناب سازان با ۲۶ سال سابقه در ساخت ماشین آلات صنایع غذایی ، حدود ۵ سال است که با ساخت پمپ مخصوص صنایع رب و پوره های میوه و بطور کلی خطوط اسپینک و کنسانتره ها سابقه خوبی در ساخت پمپ پیستونی ایجاد کرده است .

Holly-Bell-apple-and-pear-puree